Aktuális kedvencek - bőrápolás

Az utóbbi hónapokban sokkal jobban figyelek a bőrápolásra, mint korábban. Ez részben a hideg időnek, részben pedig a terhességnek tudható be, ugyanis azt vettem észre, hogy sokkal nagyobb szüksége van a bőrömnek a hidratálásra, mint korábban. Elkezdtem hát olyan termékek után kutatni, amik a vízhiányos, kombinált bőrömet megfelelően ápolják anélkül, hogy pattanásokat okoznának. Az egyik új termék, amit még az őszi Glamour-napokon vásároltam, a L'oreal Kostbare arctisztító vize. Ezt én inkább tonikként, mint arctisztítóként használom. Az illata nagyon kellemes, virágos, de nem túl tolakodó. Az állaga elég furcsa, folyékony, de mégis valahogy sűrűbb, mint a micellás vizek, ezért nagyon óvatosan kell a vattakorongra önteni, mert hajlamos lefolyni róla. A bőrömet kellemesen felfrissíti és a benne lévő rózsa és jázmin kivonat némiképp nyugtatja is. 


Szintén Glamour-napokon vettem meg a Clinique moisture surge mini szettjét, ami az All about eye sszemkörnyékápoló, a Moisture Surge hidratáló krém és a Moisture surge overnight maszkot tartalmazta. Gyakorlatilag mindhárom termék nagy kedvencem lett, de azt hiszem, hogy a Moisture surge hidratáló krém az, amire biztosan be fogok ruházni teljes kiszerelésben is. Az ára nem éppen pénztárcabarát, viszont még súrolja azt a határt, amennyit kiadok egy arckrémért, főleg, ha ennyire jó, mint ez. Nagyszerűen hidratál, nagyon selymes és puha lesz a bőröm a használatát követően. Olyan érzés, mintha kisimítaná az egész arcomat és kiegyenlítené a pórusaimat is. Az All about eyes szintén nagyon kellemes viselet, úgy érzem, hogy valamennyit segített a szemem alatt lévő karikákon, bár sajnos csodát ez sem művelt velük. Éppen emiatt nem vagyok biztos benne, hogy érdemes-e beruháznom a teljes kiszerelésre, ugyanis elég drága és ahhoz képest nem volt akkora hűha hatás, mint a hidratálónál. Az Overnight maskról röviden csak annyit, hogy nagyon szerettem azt is, igazán jól feltöltötte a bőrömet éjszaka, és reggelre nagyon puha és hidratált volt, viszont az ára miatt a teljes kiszerelés megvásárlásáról letettem és úgy döntöttem, inkább egy olcsóbb aternatíva után nézek (az utódjáról a bejegyzés későbbi részében).

Sok jót olvastam az olaj alapú termékekről is, amelyek abban segítenek, hogy a bőrbe juttatott vizet és hatóanyagot megkötik. Az avon Nutra effects termékcsaládja nagyon ígéretesnek tűnt, különösen a Miracle Glow vonal, így előbb az arclemosót, majd az arcápoló olajat szereztem be tőlük. A Miracle glow arctisztító olaj öt különböző olajat tartalmaz (babassu, marula, maracuja, zöldkávé és lenmag), így arctisztítás közben is ápolja és védi a bőrt. A használata elég sajátos, ugyanis nem vattakoronggal kell háttörölni a bőrt, hanem szárazon alaposan beledörzsölni, majd langyos vízzel leöblíteni. Én általában sminklemosásra használom és nagyon szépen leviszi a vízálló spirált is az olajos állaga miatt. Vízzel érintkezve egyébként az állaga és színe tejszerűvé válik, ezért egyáltalán nem hagy ragacsos, zsíros érzést a bőrön.  A Miracle glow arcolajat egyfajta szérumként szoktam bevetni, amikor extra hidratálásra van szüksége a bőrömnek, így akár önmagában arctisztítás után, de még a hidratáló krém előtt, akár a hidratáló krémhez keverve masszírozok pár cseppet a bőrömbe. Az olajos állaga miatt inkább éjszakára szeretem felkenni, mert kell neki némi idő, amíg beszívódik, viszont 1-2 cseppet az alapozóhoz keverve szép, természetes fényű sminket lehet vele készíteni, így aki szereti a természetes, nem matt finishű sminket, annak bátran ajánlom, hogy így is próbálja ki.
Hidratálás ide vagy oda, sajnos a terhességem alatt sem tudtam végleg búcsút mondani a pattanásoknak és tág pórusoknak, így a jelenlegi arcápolási rutinom alapja az alapos, többszöri tisztítás és a megfelelő hidratálás, így többé-kevésbé sikerül egységes, szép arcbőrt elérnem. Az arctisztításhoz a sminklemosást követően a Sigma cleansing & polishing arctisztító kefét használom az Avon nutra effects többfunkciós arctisztítóval. A kettő együtt alaposan tisztítja és radírozza a bőrömet, ezáltal segít eltávolítani az elhalt hámréteget, így jobban be tudnak jutni a bőrbe a különböző arcápolók. A termék magában is elég hatásos arcradírként. Apró, de erős szemcsék vannak benne, amit én nagyon kedvelek. Maszkként is használható, de én erre a célra más termékeket szoktam bevetni. Szintén nagy kedvencemmé vált a Bioderma Sébium pore refiner pórusösszehúzó krém, amit viszont nem az arcápolási rutin részeként, hanem sminkalapként szoktam használni, ezért kicsit kakukktojás a mai bejegyzésben. Szépen teszi a dolgát, csökkenti a pórusok méretét és a sminket is tartósabbá teszi. E mellett persze  enyhén hidratálja is a bőrt.
 
Télen valahogy mindig kedvet kapok a Lush termékeihez, így általában a karácsony utáni leárazásokon, kedvezményesen szoktam náluk vásárolni. Több szezon óta ilyenkor rendszeresen belekerül a kosaramba a Büche de Noel arcisztító. Nagyon szeretem benne, hogy amellett, hogy tisztítja, hidratálja is a bőrt, ezért inkább reggelente szoktam elővenni, amikor erős tisztításra nincs szükség, inkább csak frissítésre és ápolásra. Az illata nagyon finom, süteményre emlékeztet. Az egyetlen hátránya, hogy - mivel friss kozmetikumról van szó - nem áll el túl sokáig a leírás szerint, de én tavaly is hónapokig használtam és nem volt semmi baja (se illatra, se állagra, se hatásra), így szerintem bőven kitolható a termék élettartama. 
Mivel összegyűlt öt Lush tégelyem az évek során, így elkezdtem körülnézni az arcmaszkok terén is, hogy mi az, amire be szeretném majd váltani a tégelyeket. Korábban már próbáltam tőlük a Mask of magnamintyt, a Catastrophe cosmetic-et és a Cupcake-et, de ezúttal valami újat szerettem volna, ami élénkíti és felfrissíti a fáradt bőrt. Több mintát is kértem az üzletben a vásárláskor, de kedvencem a Brazened honey lett, ami a benne lévő szemcsékkel radírozza és tisztítja a bőrt, ugyanakkor a kialakult pattanásokat is nagyon szépen lehúzza és egységessé teszi a bőrfelszínt. (A másik két termék amit kértem az Oatifix és a BB Seaweed volt. Előbbi az én bőrömnek kicsit sok, de régóta szerettem volna kipróbálni. A BB Seaweed nem volt rossz, de a Brazened honey-t egy kicsit jobban megkedveltem.)
Ahogy említettem megtaláltam a Clinique overnight mask utódját, ami nem más, mint a Bioderma hydrabio maszk. Az ára jóval kedvezőbb, mint a Clinique-nek, ugyanakkor hatásában egyáltalán nem marad el mögötte. Én gyakorlatilag arckrém helyett használom éjszakára, nem pedig maszkként, tehát nem szoktam letörölni, de nem is nagyon lenne mit, mert a bőröm teljesen beissza. Az Isana Hyaluron booster 7 napos csomagja hirtelen felindulásból ugrott a kosaramba, amikor legutóbb a drogériában jártam és láttam, hogy le van árazva. Az interneten gyorsan rákerestem, de semmilyen infot nem találtam róla, úgyhogy gondoltam teszek egy próbát, akciósan 750 Ft-ért nem volt érdemes sokáig gondolkodni a dolgon. A termék hét kis ampullát tartalmaz, amit az arctisztítás után kell a bőrbe masszírozni. Összességében nagyon elégedett vagyok vele, mert szuper jól hidratál és feltölti a bőrt, jó kis extra a mindennapi arcápoláson felül. A fiolában lévő 2 ml az én bőrömre elég sok volt, így a nyakamra és a dekoltázsomra is kentem belőle, majd néhány percig masszíroztam vele a bőrt, hogy alaposan beszívódjon, ami 1-2 percen belül meg is történt. Hagy ugyan maga után egy vékony, furcsa réteget, de ez egyáltalán nem kellemetlen és a fölé kent hidratálóval ez az érzés is megszűnik. Azt hiszem, ha nagyobb esemény előtt állok, vagy egy kis extra ápolásra van szüksége a bőrömnek, akkor máskor is meg fogom vásárolni, mert nem drága, mégis hatásos.
Testápolás terén több újdonságot is kipróbáltam az utóbbi hónapokban, ezek közül két kiemelkedő termékrpl szeretnék most írni. Az egyik a Palmer's terhességi csíkok elleni testvaja. (A márkától megvásároltam a masszázskrémet is, de azt jóval kevesebbszer vettem elő, mint a testvajat.) Amikor megtudtam, hogy babát várok, tudtam, hogy a Palmer's termékei közül be fogok szerezni néhányat, ugyanis minden külföldi blog agyon dícséri őket, úgyhogy mindenképpen be akartam vetni őket én is. A testvaj az, ami jelenleg a napi rutinom részét képezi, mert nagyon tápláló, ezért minden este ezzel kenem be a hasamat lefekvés előtt.  Az állaga egyébként nagyon sűrű, így egy mogyorónyi mennyiséget össze szoktam dörzsölni a két tenyerem közt, hogy felolvadjon és könnyen kenhető legyen. Bár reggelre a krém nagy része beszívódik, még mindig érzem, hogy a bőr hidratált és puha. Eddig semmilyen stria vagy bőrszárazság nem jelentkezett, ami nem tudom, hogy a terméknek, a genetikának vagy annak tudható be, hogy még csak a hetedik hónapban járok, de hálás vagyok, hogy egyelőre ez a probléma is elkerült. Biztos, ami biztos én kenegetem magam bőszen, mert hát amit meg lehet tenni, azt megteszem. 
A hideg időben a testem többi részére is ráfér némi hidratálás, amihez a The Body shop havas szilva testápolót szoktam használni. Nagyon könnyű, szinte vizes állaga van, ezért pillanatok alatt beszívódik. Az illata pedig mesés, szerintem ez az egyik legcsodásabb limitált szériás illatuk, ami kapható volt, nagyon örültem, hogy idén visszahozták és hogy a Mikulás meglepett vele :)

Nektek mi a kedvenc bőrápolási terméketek?
 Van valami kiemelkedő, amit mindenképpen ajánlanátok kipróbálásra?

CONVERSATION

3 comments:

Kinga said...

Örülök, hogy visszatértél a blogoláshoz! :)

Anonymous said...

Annyira jó hogy újra itt vagy! :) :) Remélem lesznek majd babás posztok is:) Puszi: Nelli

Barbi (Beauty & Glamour Blog) said...

Olyan szépek a képeid *-* A Clinique Moisture Surge hidratálót én is nagyon szeretem, a kedvenc krémem. Maszkok közül az utóbbi időben nekem a Lush Cupcake vált be legjobban, mert tisztítja is a pórusokat és közben nem is szárítja a bőrt, de szeretnék majd mást is kipróbálni. A Bioderma termékeket is szeretem, legalábbis amiket eddig próbáltam, a Sébium Micellás Víz nagyon jó, a Hydrabio Arcradír és Szérum is, a maszkkal pedig kíváncsivá tettél.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...