Őszi kívánságlista


Bevallom őszintén, imádom olvasgatni mások kívánságlistáit, főleg az új évszak kezdetén. Ilyenkor engem is mindig elfog a vágy, hogy összeállítsam a saját kis listámat, amiben a már régóta vágyott dolgok mellett mindig helyet kapnak az aktuális, időjáráshoz illő darabok. 
1. A listám élén két kozmetikum szerepel, mindkettő a Lush-tól. Már egy ideje próbálgatom a termékeiket és azt kell mondjam, hogy eddig szinte mindegyikkel elégedett voltam. Ezúttal elhatároztam, hogy a jövő évi esküvő előtt egy kicsit ráncba szedem a bőrömet, ehhez néztem ki ezt a két arcápolót. Az egyik a Movis szappan, ami már ránézésre is egy szelet teljes kiőrlésű kenyérre emlékeztet, az összetevői - teljes kiőrlésű kenyér, organikus búzacsíraolaj, búzakorpa, búzacsíra és komlóolaj - gazdagok E-vitaminban, mely révén azt ígéri, hogy meggátolja a hegesedést és üdévé varázsolja a bőrt. A másik termék a Catastrhope Cosmetic egy mélytisztító arcmaszk, ami segít a pattanások és mitteszerek elleni küzdelemben és segít tisztán tartani a bőrt.

2. Ha már a szappan is szóba került, nem ártana végre beszereznem egy rendes szappantartót, ugyanis folyton a kád szélére dobva tárolom a szappanjaimat, ami minden, csak nem épp praktikus. Még nem döntöttem el, hogy fából vagy kerámiából szeretnék-e egyet, azt hiszem ez majd eldől, ha találok egy kedvemre valót, bármiből legyen is. A képen látható darab az F&F kollekciójából való.

3. Mindig is szerettem volna egységes arculatot teremteni a konyhai hozzávalók tárolásában, de eddig nem tudtam, mi lenne a legjobb megoldás. Azt hiszem, a legszimpatikusabbak ezek a csatos üvegek, amiket különböző méretben lehet megvásárolni (Ikea). Egyelőre két darabot szereztem be belőlük, de tervben van a kollekció bővítése. Nagyon praktikusak, hiszen mindegyiken aromazáró réteg van, ezért sem a termék illata (kávé, tea) nem száll el, sem pedig a kártevők (molylepkék) nem jutnak be.

4. Ruhák terén nem tervezek nagyobb beruházást. Amire régóta vágyom, az egy puha köntös, mert a jelenlegi durva törölköző anyagból van és mivel én általában nem nedves bőrrel húzom magamra, ezért jólesne egy puhább anyagú. A múltkor az F&F új kollekciójából láttam egy ehhez hasonló macifüleset. 

5. Szintén régóta szeretnék egy szép kötött pulóvert, de eddig nem találtam kedvemre valót, egészen addig, amíg be nem tértem a múltkor a Stradivariusba. Ott leltem rá erre a több színben is kapható darabra. Remélem még megvár a Glamour-napokig, mert kissé borsos ára van.

6. Hiába van pár kockás ingem, valahogy a tökéletes még mindig hiányzik. Már-már karácsonyi hangulatot idéz ez a H&M piros-kék kockás darab. Jó volna valami ilyesmit kifogni. A H&M-ből szeretnék még egy V-nyakú fehér pólót is, mert a jelenlegi darab már igencsak megszürkült és kinyúlt, úgyhogy ideje beruházni egy újra.

7. Végül szeretnék egy Burberry mintás kockás sálat is. Ezt a New Yorkerben fedeztem fel a múltkor, de még korainak tartottam megvenni, úgyhogy ez is várat még magára. 

Nálatok mi került fel az őszi listára?
Van valami, amire már régóta vágytok?

CONVERSATION

5 comments:

SophiEl said...

Nagyon jó kis listát szedtél össze! :)
Én az utóbbi hetekben teljesen rákattantam az Esmara-s ruhákra (Lidl), olcsók és nagyon jó minőségűek, szuper darabokat lehet kifogni, ha szemfüles az ember. A másik ilyen az F&F - több darabot is kinéztem onnan - látszik h nekem elsősorban a gardróbom szorul komoly(abb) átalakításra.

Virginia (Virág) said...

Én is mindig szívesen nézegetek az évszakok beköszöntével hozzá kapcsolódó posztokat vagy videókat. Engem mostanában egyre jobban vonzanak a gyertyák, amivel egy őszi hétvégén egy tea és egy könyv társaságában tökéletes lenne. (: Az üzletek oldalait is ilyenkor szoktam nézegetni, de amit biztos be akarok szerezni valamikor az egy bokacsizma. ♡

Dii said...

Nekem kimondottan az őszi listák a kedvenceim - megírni és olvasni is. A tökéletes kockás inget még én is keresem :) az F&F-nél szoktak pihe-puha köntösök lenni ;)

Unknown said...

A kockás ing, a puha kötött pulcsi és a kockás sál nálam is kívánságlistás darab volt, az inget és a pulcsit a Hádában találtam meg - az ing álmaim kockás inge: bordó és sötétkék, imádom ❤️. Ha sokáig nem találsz rá a vágyott darabokra, érdemes a Hádában körülnézni, ott előbb-utóbb én mindig belebotlok a dolgokba.;) A sálat pedig a római nászutunkon szereztem be (szintén hasonló árnyalatokban), és vettem hozzá egy csodás burgundivörös kalapot is. :) További kívánságaim egy szürke vagy piros kabát, de az inkább már a téli listához tartozik.:)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...