Forever Slim otthoni kavitációs zsírbontó gép - Az eredmények

Az első Forever Slim-es bejegyzésemben részletesen bemutattam a készüléket és azt, hogy milyen eredményeket ígér, így ezúttal inkább a saját tapasztalataimat szeretném megosztani veletek.

Miután megkaptam a gépet, abban a hiú reményben siettem haza kipróbálni, hogy bizony itt én most két kezelés után karcsú és narancsbőrmentes leszek. Persze tudtam, hogy ez túl nagy elvárás, hiszen általában a súlyfelesleg és a narancsbőr se pár nap, hét alatt alakul ki, ebből kifolyóslag nem is várhatjuk, hogy pár nap, hét alatt  meg fogunk tudni szabadulni tőlük. A készülékhez egyébként kaptam egy felhasználói kézikönyvet és egy ún. "10 tanács a tökéletes zsírbontó kúrához" c. dokumentumot is, melynek egyik fejezete szintén ezt támasztja alá.




Ezután lelkesen álltam neki a zsírbontó kezelésnek. Szerencsére a Forever Slim használata roppant egyszerű, csak a a csatlakozót kell bedugni, beállítani a megfelelő erősséget, és elkezdeni a 3*15 perces kezelést.

Mivel nálam a legkritikusabb területet a combjaim jelentik és hát a narancsbőr is itt a leglátványosabb, ezért úgy döntöttem, felváltva fogom kezelni mindkét lábam. A géphez jár egy flakon ultrahang zselé is, amit a leírás szerint bőven adagolva kell használni és így körkörös mozdulatokkal haladni végig a 3-4 tenyérnyi bőrfelületen nagyon lassan, amíg azt nem érezzük, hogy kicsit felmelegedett az adott terület.


Az első próbálkozásnál hamar kiderült, hogy itt bizony egy nagy törölköző is elkel majd, hacsak nem szeretném állva eltölteni 45 perces kezelést, ugyanis nyakig úsztam a zselében. Hogy gyorsabban teljen az idő, mindig valamilyen sorozat vagy filmnézés idejére időzítettem a kezelést, de sajnos azzal nem számoltam, hogy bizony elég nehéz lesz ülni és a combom hátulját kenegetni egyszerre anélkül, hogy a zselé nagy része ne a törölközőn landoljon. 

Az első néhány kezelés után valóban úgy éreztem, hogy feszesebb lett a bőröm. A kezelést egyébként legalább 4-5 naponta kell elvégezni és mellette napi 2-3 liter vizet szükséges meginni, hogy a salakanyagok minél hamarabb távozzanak a szervezetünkből és valóban eredményes legyen a kúra. Nagyon fontos, hogy a megemelt folyadékfogyasztásra odafigyeljünk a megfelelő méregtelenítés érdekében.


Őszintén szólva minden szépen ment, amíg el nem érkezett a legutolsó szakvizsgám, ahol minden perc aranyat ér, nemhogy egy óra, így aztán a kezelésre szánt 45 percet inkább evéssel és pihenéssel töltöttem és az elfoglaltságaim miatt már nem használtam olyan rendszeresen. Mindenesetre még így is, hogy nem csináltam végig a 10-15 alkalmas kúrát, összesen 1,5-2 cm az amivel valóban vékonyabb lett a combom és a bőröm textúrája is feszesebb lett, aminek nagyon örülök.

Valószínűleg, hogy ha rendesen végigcsinálom a 10-15 alkalmat, akkor még ennél is látványosabb eredményt érek el, úgyhogy mindenkinek azt tudom ajánlani, hogyha egyszer belevágja a fejszéjét egy ilyen kavitációs zsírbontó kúráját. Sajnos a szépségért meg kell szenvedni, vagy legalábbis kellő időt, energiát és kitartás belefektetni, mert anélkül semmi nem hoz eredményt.


CONVERSATION

3 comments:

petraa. said...

Szia Dalma! Örülök, hogy vissza tértél. Remélem a YouTubera is visszatérsz. Van rá esély? Vagy arra hogy a régi videók újra elérhetővé váljanak? Előre is köszönöm a válaszodat.

fotóalbum said...

Kedves Csipkelány! Nyirokmasdzázst kellett-e végezned? Mennyire tartós az eredmény? Kellett-e később ismételni a kavitációt?

Jake Eggroll said...

This is a great post thankss

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...