Blogtervek


Bevallom, sokáig gondolkodtam, hogy akarom-e egyáltalán folytatni a blogolást vagy sem. Sokszor éreztem nyűgnek és egyáltalán nem volt kedvem a napi teendők mellett leülni és írni néhány sort. Egyszerűen nem volt sem hangulatom, sem energiám hozzá. Ehhez nagymértékben hozzájárult az is, hogy kezdtem nagyon megkötve érezni magam a sok megkeresés és "kötelező" tartalom miatt. Sokat gondolkodtam, hogy ennek van-e így értelme egyáltalán.  Aztán ahogy teltek, múltak a hetek, rájöttem, hogy én valójában nagyon szerettem és szeretem ezt csinálni, csak az nem mindegy, hogy milyen formában. Számomra mindig is fontos volt az alkotás: ez olyasfajta szabadság, amit manapság nagyon ritkán, különleges élethelyzetekben tapasztalhat és élhet át az ember, hiszen igen ritka az a pillanat, amikor igazán, 100 %-ig azzal foglalkozhatunk, ami boldoggá tesz. Szeretek fotózni és írni, szeretem kitalálni, hogy mikor miről, milyen képanyag készüljön, elképzelni az egész bejegyzés hangulatát és létrehozni.

Ez az alkotói kedv veszett el egy kicsit, amikor muszájból csináltam: egy újabb kötelező termékteszt, egy újabb reklám vagy az aktuális trendekről szóló bejegyzések. Egyszerűen ez nem én vagyok. Nem én fogom először megírni a boltokba kerülő újdonságokat, nem én leszek a szócsöve a legnépszerűbb cégeknek, én élvezni szeretném, amit csinálok és hű maradni önmagamhoz.

Mindezek alapján tehát újrafogalmaztam magamban, hogy mi az, amit szeretnék és mi az, amit nem, és ilyen keretek között szeretném folytatni a blogolást. Rájöttem, hogy a "beauty"/szépség" témakör is nagyon behatárol, mert valójában inkább életmód/s jellegű blogot szeretnék vinni illetve vittem eddig is azt hiszem, mégis mindig beauty témába kategorizáltak mások, ahogy én is magamat. Viszont szeretnék ennél többet mutatni magamból és többféle témáról írni, azonban a szépségápolás továbbra is erőteljesen jelen lesz.

Továbbra is lesznek terméktesztek és továbbra is vállalok együttműködéseket, viszont ezután kizárólag olyan cégekkel szeretnék dolgozni, amelyek a termékei valóban érdekelnek és fontosak számomra. Sok céggel dolgoztam és jelenleg is dolgozom együtt, melyek közül szerencsére a legtöbben szabad kezet adtak és nem határozták meg a termékeikről írt tartalmat, azonban sajnos találkoztam ennek az ellenkezőjével is, ami nem az én műfajom. Nem szeretnék a jövőben olyan felkéréseket elfogadni, amely szinte a számba adja a szavakat, mert úgy gondolom, ez hiteltelen. A blog szerintem egyrészt önkifejezés, másfelől segítő fórum mások számára azáltal, hogy őszinte véleményt formálok akár egy adott témát, akár egy adott terméket illetően. Azt hiszem enélkül hiteltelen és komolytalan lennék.

A fentiek jegyében szeptembertől rendszeres és változatos tartalommal fogok jelentkezni. Jelenleg nagyjából két hónapra elegendő bejegyzés van már előkészületben, úgyhogy bőven van miről írnom és úgy érzem szeretnék is, mert nagyon hiányzott az írás az elmúlt hetekben, hónapokban, ahogy Ti is.
Remélem továbbra is velem tartotok!

CONVERSATION

5 comments:

Laura Kardos said...

Örülök, hogy visszatérsz, nagy örömmel várom az új bejegyzéseidet. :)

Rúzsnyom Niki said...

Nagyon örülök neki, hogy visszatért újra szívvel-lélekkel :)

Andrea said...

Szia Dalma! Nem tudom milyen égi jel lehetett ez, de én is pont tegnap posztoltam hosszú idő után :) ... és bár nem fejtettem ki ilyen részletesen, de ami a kreatív kiteljesedés részét illeti, mintha az én szívemből is beszéltél volna.
Kár, hogy ma reggel a Petőfi rádión élcelődő műsorvezetőknek a blog írás ezen oldaláról lila gőzük sincs. Vagy, hogy mi a jó abban, ha az ember nem csak luxusmárkákkal bebugyolált modellektől, magazinokból, hanem egyszerű hétköznapi emberektől is inspirálódik.
Kitartást és szorítok, hogy az idődbe is beleférjen a írás! Én továbbra is kíváncsian várom a bejegyzéseid :)

F. Bori said...

Szia! A te blogod az elsők között volt, amire annak idején véletlenül rátaláltam, és amit rendszeresen olvastam is. Azóta elég sok blogot követek rendszeresen, és a sajátomat is elindítottam már pár éve. Örülök, hogy újra lelkesen vágsz bele a blogolásba, mert szerintem is így éri meg csinálni.:)

Csipkelány said...

Köszönöm :) Andi Bori, örülök, hogy Ti is írtok :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...