Teszt - Aromax szőlőmagolaj

Egy ideje szemezgettem az Aromax olajokkal, míg végre rászántam magam a vásárlásra és nagy nehezen sikerült kiválasztanom, hogy melyik lenne a legalkalmasabb az én bőrömre. A választásom a szőlőmagolajra esett elsősorban azért, mert kombinált, zsíros bőrre is alkalmazható.

A leírás szerint:
"A szőlőmagolaj gazdag bioaktív, antioxidáns anyagokban, bioflavonokban, telítetlen zsírsavakban, linolsavban (az F-vitamin egyik alkotója) klorofillban. Magas az E-vitamin tartalma. A szőlőmagolaj rendkívül erős antioxidáns hatással rendelkezik, ugyanis az antioxidáns hatása 18,4-szer jobb, mint a C-vitaminnak, és 50-szer nagyobb, mint az E-vitaminnak."
Önmagában is használható, de más olajokkal keverve alapként is használható. Én csak egymagában illetve néha arcápoló szérumhoz vagy éjszakai krémhez keverve használom. Amikor este felkenem, másnapra nagyon puha, hidratált a bőröm. Ahhoz képest, hogy olaj elég gyorsan beissza a bőröm, igaz csak 4-5 cseppet viszek fel belőle. Egyáltalán nem érzem soknak éjszakára. A magas antioxidáns tartalma miatt nagyon jó ráncmegelőzésre, remélhetőleg hosszú távon valóban kifejti áldásos hatását.

Több helyen olvastam, hogy van, aki hajvégápolóként vagy sminklemosóként, esetleg terhességi csíkok eltüntetésére alkalmazza, én egyelőre csak az arcomra vetettem be.
A csomagolása is nagyon praktikus, mert van egy kis műanyag cseppentő része, így nem kell attól tartani, hogy mindenfelé szétfolyik és minden csupa olaj lesz. Az állaga egyébként nagyon könnyű, inkább híg és folyós, nem olyan, mint mondjuk a ricinus, ami szinte már ragad. Illata nem nagyon van, talán nagyon gyengén érezhető valami, de nem kellemetlen, különösebben jónak sem mondanám, számomra semleges.
Az utóbbi hetekben rendszeresen használtam éjszakára és gyönyörű, puha lett tőle reggelre a bőröm. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, sőt, nagyon megszerettem és ami a legjobb, hogy nagyon sokáig elég lesz, hiszem ez az 50 ml hatalmas adag, tekintve, hogy egyszerre kb. 4-5 cseppet kenek fel. Mivel természetes, nyugodtan lehet a szemkörnyékre és az ajkakra is használni, így nem kell külön krémekkel bíbelődni. A Krémmániás vélemények alapján másoknak is nagyon bevált.
Ti használtok természetes olajokat az arcotokra?

CONVERSATION

4 comments:

Eleni said...

Én is szőlőmagolajat használok. Bár heti egyszer csak. :) a hatásait én is csak dicsérni tudom. Kár, hogy nem vettem előbb. :)

Deme-Nagy Ágnes said...

Én is imádom az olajakat, pedig anno nagyon bizalmatlan voltam velük a kombinált, aknés bőröm miatt. Jojobát és csipkebogyót használok. Viszont nagyon érdemes megnézni, milyen olajakat használunk az arcunkon és a bőrünkön, mivel az arra érzékenyeknél problémát okozhat, ha nem megfelelő minőségű. A tisztasága mellett fontos, hogy a növénynek mely részéből készül, milyen területen termesztik a növényt és milyen technológiával állítják elő az olajat. kisregény vége :)

Csipkelány said...

:) De jó! @Azrail

Csipkelány said...

Huh, majd ezekre is rákeresek, egyelőre ezzel elégedett vagyok :) @Deme-Nagy Ágnes

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...