Lush Dark Angels

A múlt hónapban szerettem volna meglepni magam valamivel, ezért bementem a Lushhoz, de nem volt semmi konkrét elképzelésem, így végül az eladóval való rövid beszélgetés után kikötöttem a Dark Angels nevű arctisztítónál, ő ezt ajánlotta ugyanis az én kombinált bőrömre. Miután az üzletben a kézfejemen kipróbáltam megtetszett, hogy elég erős radírozó hatása van, úgyhogy gondoltam teszek vele egy próbát.

Amit a honalpon írnak róla:

"Ahová az angyalok nem merik betenni a lábukat. Az Angels on Bare Skin alternatívája azok számára, akiknek zsírosabb a bőrük. A Rhassoul iszap, a faszén és a barna cukor keveréke rendkívül jó elnyelőképességű, radírozó hatású arctisztítót alkot.Tudjuk, hogy sokan csak akkor érzik tisztának a bőrüket, ha nagyon erőteljes tisztító procedúrának vetik alá. Aggódunk ezek miatt az emberek miatt, akik szeretnek mindenféle szerrel nekiesni az arcuknak – ezért készítettünk a számukra egy jól bevált bőrradírozó terméket, mely hidegen sajtolt, bio avokádóolajjal és növényi glicerinnel ápolja a bőrt. Lágyít és hidratál, nem von el értékes anyagokat a bőrből.A szantálfa és a rózsafa nemcsak hűsítő és fertőtlenítő hatása miatt fontos, hanem azért is, mert gazdag és mély illatot ad.Ez az arctisztító azoknak a bátor embereknek készült, akik szeretik rengeteget radírozni a bőrüket és élvezik a feszesen tiszta bőr érzését. "

Az eladó lány azt javasolta, hogy nyáron hetente 2-3 alkalommal, télen heti 1-2 alkalommal használjam, ne mindennap. Tulajdonképpen tényleg nem mindennapos használatra szántam, de volt már rá példa, hogy egymás után több nap is elővettem és semmilyen problémát nem okozott, szépen letisztította az arcomat. Én amúgy is szeretem az erősebb arcradírokat, amik valóban mélyen tisztítanak, mert egyrészt problémás a bőröm, másrészt pedig mindennap sminkelek és a sminklemosás után is ráfér a bőrömre és az eltömődött pórusaimra egy alapos takarítás.
A többi Lush arctisztítóhoz hasonlóan ezt is egy kevés vízzel pépessé keverve érdemes felvinni a nedves bőrre és finoman belemasszírozni, majd leöblíteni. Mivel a termék éjfekete, ezért bizony eltart kis ideig, mire teljesen le lehet mosni és a mosdókagylót is érdemes utána átöblíteni. Bár nem minden alkalommal, de párszor nálam is előfordult, amit Krémmánián is többen írtak, hogy  a pórusokban lemosás után is marad egy kevés a termékből. Ebben az esetben érdemes micellás vízzel, vagy valamilyen tonikkal áttörölni a bőrt és akkor ez a probléma is megszűnik.
A tisztító hatásával teljesen elégedett vagyok, nagyon alapos, és ami külön jó pont, hogy nem szárítja túl a bőrt, de ha valakinek esetleg érzékeny lenne a bőre, akkor lehet játszani a használat gyakoriságával. Az én bőröm napi használat mellett is hálás érte.A benne található olajok is éreztetik hatásukat, ugyanis a lemosás után puha, hidratált a bőröm, nem kiált a hidratálókrémért.
Az illata elég jellegzetes, úgyhogy mindenképpen ajánlom, hogy a boltban szagoljátok meg, mert biztos van, aki nem tudná ezt az illatot (szagot?) elviselni magán. Nekem furcsa mód megtetszett, bár alapvetően nem az ilyen illatokat kedvelem. 

Összességében szerintem szuper termék, zsírosabb bőrűeknek pedig kifejezetten ajánlott. Azt hiszem ez az eddigi legalaposabb tisztítóm, úgyhogy minden alkalommal örömmel veszem elő. Az egyetlen dolog, ami kicsit aggaszt, hogy nagyon rövid ideig használható fel, ugyanis friss, vegán alapanyagokból készült, bár ezt megpróbálom ezt az időt kimaxolni és addig használni, amíg a terméken nem érzek változást illatra állagra vagy bármi más módon és reménykedem benne, hogy nem kell a felét kidobnom :)

Nektek mi a kedvenc Lush terméketek?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...