Glamour napok - 2015 ősz

Az idei őszi Glamour-napokon szerencsére a realitás talaján tudtam maradni és igyekeztem főleg olyan dolgokat beszerezni, amire már amúgy is szükségem volt vagy amire régebb óta vágytam. Gyakorlatilag ruhát egyáltalán nem vettem, csak egy kis pihe-puha rózsaszín mamuszbalerinát az F&F-től. Szintén az F&F-től, cska a Home részlegről vettem egy puha, szőrös díszpárnát és két pöttyös szürke párnahuzatot (ami sajnos a képről lemaradt). Szintén innen vettem még egy szappanadagolót a fürdőbe, mert a korábban használt Jack Daniel's-es üvegről sajnos lekopott a szöveg illetve egy csomag hosszú fehér gyertyát.
A Rossmannban szintén beváltottam pár kupont, az egyiket a Dove Advanced hair series olajos samponra és balzsamra, amit régóta szerettem volna kipróbálni, így szinte féláron megérte beruházni rájuk. Innen még egy Catrice camouflage korrektort (20 Light beige), egy Rimmel stay matte púdert  (Sandstorm) és egy Essence szájkontúrceruzát (Soft berry) vettem.
A Dm-ben a háztartási dolgok mellett csak egy hajfestéket vettem, a szokásos L'oreal Casting Créme Glosst csokoládé árnyalatban illetve egy Rexona dezodort utánpótlásként.
Az utolsó a Kik volt, ahol adventi gyertyákat, néhány díszítő szalagot és két átlátszó sminktárolót vettem. A fentiek mellett elhasználtam még pár kupont háztartási termékekre illetve a Tescos bevásárlókuponokat, így megejtettük a havi nagy bevásárlást és a párom közelgő szülinapi bulijára is feltankoltunk mindenféle jóból.
Ti mire használtátok fel az idei kuponokat?

CONVERSATION

2 comments:

Anna said...

Cuki az a papucs! *.*

A Catrice korrektort és a Rimmel púdert én is szeretem-használom. :)

Én két felsőt vettem a Zarában, igaz nem kuponnal, de 1700-2000Ft-ért nagyon megérte.
A H&M-ben vettem két harisnyát.
Maybelline tust szereztem be, Catrice szemöldökceruzát, egy Lovely lakkot, Pupa rúzst és Gliss Kur hajápoló olajat.
Müllerből deót és mattító papírt vettem. Meg néhány mosószert, de azokat biztosan nem rakom bele haul posztba. :D

Réka said...

Én most sokat vásároltam, de még mindig úgy érzem, hogy felesleges dolog nem került hozzám. Főleg bővebb szabású felsőket vettem, amiket reményeim szerint még sokáig tudok hordani. Az F&F Home részlegen is bevásároltam, díszpárnákat, pihe-puha takarót vettem. Dm-ben csak egy rúzst és egy tust szereztem be.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...