28 days 'till Christmas - Set up the lights!

 
 Tudom, még csak november vége van, de már kevesebb, mint 30 nap van karácsonyig, úgyhogy én elkezdtem ráhangolódni az ünnepekre. Végre ez az első tanulásmentes karácsonyom. Hurrá, nem kell többé a vizsgákon aggódni, sajnálkozni, hogy nem tudok elmenni karácsonyi vásárba, barátokhoz ünnepelni, korcsolyázni, díszítgetni vagy csak egész nap lustálkodni otthon. Első körben a szobámat dekoráltam ki egy kicsit. Régóta szerettem volna karácsonyi fényfüzért az ágyam fölé, mert szerintem ez adja vissza leginkább ennek az időszaknak a hangulatát.

CONVERSATION

20 comments:

Bogi Vrg said...

Wow, de jól néz ki! Nagyon hangulatos a szobád!

Eni said...

Nagyon hangulatos lett! Szuper! :)

Juctus said...

Nagyon jól néz ki :))
Nekem is kell ilyen :D

Shelbe said...

Nagyon jól néz ki, alapjában a szobád is annyira szuper :) Nem akarsz egyszer egy ilyen room tour jellegű posztot csinálni?
A fényfüzér nagyon hangulatos, olyan dolog ami szerintem ünnepeken kívül is megállja a helyét dekorként.

Csipkelány said...

Köszönöm! A room touron még gondolkodom. Nem olyan nagy szám a szobám..

Fashion Revolution said...

Júúj nagyon jól néz ki!! :)

Anonymous said...

Hát ez csúcs !

Anonymous said...

Nagyon szép a szobád ,olaan jó lenne teljes pompályában látni ! Room tour,Room tour! :-D

Csipkelány said...

:) :)

Anett said...

Wow de jól néz ki! Már én is elkezdtem a karácsonyi ráhangolódást, lehet hogy el is veszek egy fényfüzért :)

Anonymous said...

Nagyon jól néz ki :)

Thündérke said...

Nagyon jól néz ki ! Imádom ! :)

Nóra said...

én is ma vettem egy fényfüzért,alig várom h felrakjam :)

adrus said...

á de nagyon jóó!!! anniyt kell tanulnom nekem meg, hogy nem érek rá dekorálni, de úristen de jóóóóól néz ki:)))) lustizz egy nagyot helyettem is !:))) puszillak:)

lex said...

Eszméletlen jól néz ki * -- * Jó lustálkodást, pihenj helyettünk is, akik zh-znak, tételeznek és vizsgára hangolódnak ;)

hkorinna said...

Nagyon hangulatos lett! :D

LittleMucli said...

Nagyon jól néz ki,idén nagyon tetszik nekem is a fényfüzér a lakásban itt-ott,nem csak az ablakban.

Zóra said...

Szuperül néz ki! hangulatos lett!

samelike said...

Nagyon szép, jó lehet itt aludni! Eddig is tetszett a szobádnak ezen része, de most az ünnepi fények miatt még jobban.

Dora said...

Nagyon-nagyon tetszik!! :) Mesébe illő! Sajnos én a karácsonyt végig fogom tanulni idén, el is vagyok keseredve kicsit :(

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...